środa, 11 marca 2015

Kosmetyczny haul. :) || Podkład Revlon i niemiły psikus. ||

Wczoraj nareszcie dotarła do mnie paczka z jednego z internetowych sklepów z kosmetykami, na którą czekałam aż tydzień z powodu kilku utrudnień. Zamówienie robiłam razem z dwoma koleżankami. Chciałabym pokazać co takiego zawierała owa przesyłka. :)



Tak wygląda całość- jak zwykle więcej wydaje się przy zamawianiu i płaceniu. ;)


Koleżanka ze szkoły zamówiła sobie ten oto zestaw 12 pędzli firmy Delfa (45,90zł). Każdy pędzel jest osłonięty zabezpieczającą folią i włożony w kiepskiej jakości etui. Mają ładne "drewniane" rączki, całkiem miękkie włosie i prawie każdy jest inny. Są pędzle do pudru, do rozświetlacza, do cieni (myślę, że 2 z nich mogłyby się nawet nadać do blendowania), gąbeczka do cieni, pędzelki do ust, spiralka i grzebyczek do brwi (i rzęs?). Całość nie ma odpychającego, sztucznego zapachu jak to bywa w wypadku takich zestawów. Wystają z nich włoski, ale myślę, że po wytrzepaniu nie powinny już za dużo wypadać. Jak dla mnie, za tą cenę, zestaw wydaje się być całkiem niezły. ;)



Przyjaciółka z liceum zamówiła trochę więcej:
-szminki Makeup Revolution w kolorach Dazzle i Flashing (bardzo lubi te szminki :D)
-cienie do powiek Maybelline Exper Wear, Designer Chocolates 40Q
-rzęsy w paskach Ardell, Demi Wispies Black
-pędzel Hakuro H77
-kredkę do brwi Catrice w odcieniu 040
-podkład Revlon Nearly Naked w odcieniu 130 Shell

Na podkładzie chciałabym się zatrzymać- dostałam pozwolenie, aby wypróbować go przed nią. Tak więc wczoraj po południu nałożyłam go tylko na nos i policzki, aby sprawdzić czy kolor jest odpowiedni (mamy praktycznie taki sam kolor twarzy)- i tu plusik, idealnie jasny, bez różowych tonów. Dzisiaj jadąc się z nią spotkać pomalowałam nim całą twarz. Prezentował się tak:


Jak dla mnie wykończenie zbyt matowe, ale wiem, że dla wielu osób może być to plusem. Mi bardziej podobał się po kilku godzinach bycia na mojej twarzy, nie był tak suchy i nie podkreślał już tak bardzo suchych skórek. Ale nie to jest najważniejsze! Ten podkład zrobić mi na twarzy totalną masakrę. Już wczoraj na policzku pojawiła mi się sucha plamka, ale nie przejęłam się tym jakoś bardzo. Lecz dzisiaj po umyciu twarzy, zauważyłam, że prawie cała pokryta jest łuszczącymi się plamkami z suchych skórek. :( Przede wszystkim na nosie, policzkach i brodzie. Pierwszy raz moja skóra tak zareagowała na produkt do makijażu. Na szczęście nie ja zakupiłam ten produkt i trzymamy kciuki za to, że twarz N. tak na niego nie zareaguje. Jutro da mi znać co i jak. :)

EDIT: u N. podkład sprawdził się super- jest z niego baaardzo zadowolona. Nie zrobił jej nawet najmniejszego psikusa na twarzy (a mamy podobny typ cery). Tak więc można to podsumować tylko tym, że ile osób tyle opinii. :) Najlepiej przed zakupem go przetestować. :D 



Wracając do tematu zakupów- oczywiście największa część rzeczy jest moja. :D A więc:
-pędzle Hakuro: H85, H78 i H51
-szminka Makeup Revolution Sweetheart
-rozświetlacz do twarzy Technic High Lights
-czarne Invisibobble
-baza pod cienie do powiek Hean Stay On
-korektor w kremie Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
-korektor pod oczy Essence Stay Natural 03 Soft Nude
-bibułki matujące E.L.F Shine Eraser
-top coat Seche Vite w dwóch rozmiarach (za którym taaaaak baaaardzo już tęskniłam!)

W prezencie za utrudnienia przy zamówieniu dostałam próbkę podkładku z Bourjois i błyszczyk do ust z Beauty uk.

To już wszystko. :) O swoich produktach napiszę, po ich przetestowaniu, przy okazji kolejnych postów. Jeśli jesteście czegoś szczególnie ciekawe dajcie znać w komentarzach. A teraz lecę już spać, dobranoc!

Cherrr.

15 komentarzy:

  1. Super nowości :) Miłego testowania :) Gdzie robiłyście zakupy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cocolita.pl - dużo fajnych rzeczy, ale jest problem z dostępnością, bo rzeczy stają się często niedostępne i najpierw nie mogłam skompletować zamówienia (3 rzeczy mi odpadły i muszę je kupić na innej stronie), a później gdy już zamówiłam, dostałam wiadomość ze jeszcze jedna rzecz z mojego zamówienia jest niedostępna. Ogólnie najpierw tydzień zbierałam wszystko, a pozniej tydzien czekałam, gdzie przesyłka miała trwać 1 dzień. :) Po wielu mailach powiedzieli, ze dodadzą mi za to wszystko jakis prezent i dostałam blyszczyk. ;)

      Usuń
    2. To super :) Dziękuję bardzo :) Polecasz jeszcze jakieś inne drogerie internetowe? sklepy internetowe? :)

      Usuń
    3. najbardziej lubię http://www.kosmetykizameryki.pl/ - duuuużo fajnych, tanich rzeczy. :)
      w ten weekend będę robiła zamówienie na mintishop.pl, bo z kodem MINTISHOP10 będzie 10% zniżki. :)

      Usuń
    4. Również polecam kosmetykizameryki.pl :-) tanio,szybko i solidnie :-)
      właśnie dziś też dostałam paczkę,zaraz post o niej :-)

      Usuń
    5. Dzięki ;) na pewno przejrzę ich ofertę ;)

      Usuń
  2. Nienawidzę czekać na wysyłkę!:D lubię bazę hean i Catrice kamuflaże;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mocno się denerwowałam czekając już ostatniego możliwego dnia na kuriera, który jeszcze jak na złość nie przyjechał jak zwykle do 12, tylko był po 16- 4 godziny męczarni. :D po pierwszym teście baza i kamuflaż też mi się spodobały. :)

      Usuń
  3. Udanych testów :) Z Twoich zakupów, a właściwie z zakupów Twojej koleżanki, mam podkład Revlon. Przy cerze tłustej/mieszanej nie robi takich problemów, ale całość po pokryciu pudrem swoim zwyczajem scalam wodą termalną :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka właśnie mnie poinformowała, że u niej sprawdza się super i też nie ma żadnego problemu ze skórą po nim. Co najdziwniejsze także jak Ty i ona, mam cerę mieszaną, lecz widocznie bardziej wrażliwą. :)

      Usuń
  4. Ten rozswietlacz mam na chciejliście :)
    A kamuflaż z catrice jest super w zakrywaniu niedoskonalosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacza jeszcze do końca nie rozgryzłam, a co do catrice to muszę się zgodzić. :)

      Usuń
  5. Fajne te twoje zakupy :) Niektóre produkty sama mam chęć kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem zadowolona z większości rzeczy, które kupiłam, więc mogę powiedzieć, że polecam. :D

      Usuń