sobota, 4 kwietnia 2015

Wielkanocne mani! :)



Cześć!
W ostatniej chwili chciałabym wam pokazać co wyczarowałam na swoich paznokciach wczoraj wieczorem. Po całym dniu sprzątania i pieczenia ciast, ok 21, w końcu znalazłam chwilę dla siebie. 
Tak więc rozłożyłam wszystkie pędzleki, lakiery w wiosennych kolorach i wzięłam się do roboty. A oto efekty:




Trochę się spieszyłam, bo jako, że jestem chora, to marzyło mi się położenie do łóżka. I dlatego ciut im się oczka porozmazywały pod topem. :c  Ale chyba nie jest tak źle, co? :) W każdym razie zostawiłam tak jak jest. Moje siostrzenice i tak zapewne będą tymi zajączkami i kurczaczkiem zauroczone. :D 



Światło do zdjęć było dziś dość kiepskie. Pominę fakt, że 2 razy padał dziś śnieg...

Jako, że lewą ręką nie władam już tak sprawnie, na prawej ręce zrobiłam tylko coś takiego:



Nie za równe te kropki, następnym razem postaram się bardziej. Trzeba ćwiczyć drugą rękę. :D

A tych lakierów użyłam jako podkładowych:


Do czarnych szczegółów wzięłam czarny mat z GR, a biały to jakiś słabiak z biedronki, który ciągnie się już niemiłosiernie, więc miałam utrudnione zadanie. Ale jakoś trzeba sobie radzić, jak się zawsze zapomina o kupnie nowego. :D

Osobiście całkiem mi się podoba to co 'naskrobałam'. Ale chyba bardziej do gustu przypadł mi mój zeszłoroczny, wielkanocny mani: 


A wam która wersja podoba się bardziej? :)


W każdym razie czuć już Wielkanoc. :D
Ciasta mocno polukrowane, sałatki gotowe i nawet poleciałam dziś z koszykiem, pomimo tego, że dalej jestem chora. Teraz już nie zostaje nic innego, jak czekać na jutrzejsze śniadanko. I znowu będzie pełna chata- ale ja tam to lubię. :D

Jeszcze raz Wesołych! Smacznego jajka! :D



Cherrr.






45 komentarzy:

  1. no nie mani świetne po porstu wielkanocne;) wesołych pisanek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale genialny manicure! ja jestem za tegorocznym, chyba bardziej mi się podoba, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się w sumie nie mogę zdecydować. :D Dziękuję. :))

      Usuń
  3. fajne świąteczne pazurki :)
    zdrówka życzę, mnie dziś też coś zaczyna rozkładać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zdrowia też Tobie! Oby się nie nasiliło. :)

      Usuń
  4. Mnie baardzo podoba się zarówno tego jak i zeszłoroczny! Zdrowia! :* i Smacznego jajka !

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia nr jest boski<3 wesołych!:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza wersja najbardziej mi się podoba, ale wszystkie sa śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne takie świąteczne mani :) Mi się szczególnie podobają króliczki które widać tylko od noska ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie też malowałam wczoraj na paznokciach bratanicom..a później jeszcze bratowym. :D Wszystkie były zachwycone no i każda chciała mieć swoje króliczki. :))

      Usuń
    2. Hehe no tak ;) Jak się komuś raz zrobi to potem każdy chce a dzieciaki to już szczególnie ;p

      Usuń
  8. Świetne paznokietki ;)
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kropeczki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale muszę popracować nad tym, żeby były bardziej równe. :D

      Usuń
  10. Mnie się bardziej podoba tegoroczna wersja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość jest za nią. :D Cieszę się, że się podoba. :)

      Usuń
  11. O jaaa, świetne to. Masz mega talent i piękne paznokcie :) Jednakże jestem bardziej za klasycznymi wzorami, dlatego najbardziej do gustu przypadają mi te kropeczki, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak mi miło! :) Ja na codzień też tak nie szaleję, ale raz na jakiś czas lubię ponosić takie tematyczne paznokcie, bo zawsze zwracają na siebie uwagę. :D

      Usuń
  12. Pierwsze są super :) i kropeczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no paznokcie słodziusie! Bardzo mi sie podobają te na 1 zdjęciu.. widac że trochę się napracowałaś ;)

    zapraszam do mnie!
    www.pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Malunki piękne, jestem pod wrażeniem! :) zeszłoroczny takze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jestem pod wrażeniem. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem!! ♥
    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie wersja nr 1! Mega! Ale już dawno po świętach, pora na nowy post:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zbieram! ;D Byłam ostatnio zalatana, a gdy miałam chwilę czasu, nadrabiałam zaległości w czytaniu blogów i gdy kończyłam, zwykle było już za późno, żeby coś pisać. Ale mam nadzieję, że dzisiaj mi już wyjdzie.. ;D

      Usuń
  18. Śliczne paznokcie :) zazdroszczę Ci talentu :)

    OdpowiedzUsuń