piątek, 17 kwietnia 2015

Golden Rose Color Expert 10 || Wiosenna miłość.

Hejka!

Tak wiem, dawno mnie tu nie było. A może inaczej- bywam na blogspocie codziennie, ale dawno nie zajmowałam się swoim blogiem. Ogólnie byłam ostatnio zalatana. A w wolnych chwilach nadrabiałam zaległości w czytaniu Waszych blogów.. i doszłam do wniosku, że obserwuję ich o wiele za dużo. ;D Nie umiem zredukować liczby obserwowanych, a lubię przeczytać, albo chociaż przejrzeć każdy nowy post, często zostawić jakiś komentarz. I tak uciekały moje wolne wieczorowe godzinki. Musicie mi to jakoś wybaczyć. :))
Do nowego posta zbierałam się już od jakichś 3 dni. I może dziś też by nie wyszło, gdybym nie dostała komentarza pod ostatnim, że święta już dawno minęły i że czas na nowego.. no cóż- dostałam kopa, tak więc obrobiłam zdjęcia (które robię jednak na bierząco) i jestem!

Chciałabym się podzielić z wami moją wiosenną miłością w kolorze bliżej nieokreślonym, czyli lakierem Golden Rose Color Expert o numerze 10





Lakier ten wpadł w moje ręce przez przypadek. Udałam się ostatnio w okolice wyspy GR w celu zakupu nowego białego. Ale nie byłabym sobą, gdybym nie rzuciła chociaż okiem na inne lakiery.. :D I wtedy w oko wpadł mi ten lakier, lecz nie do końca bez powodu, ponieważ kolor ten widziałam u rogaczki, a przynajmniej wtedy tak mi się wydawało. Dzisiaj w trakcie zbierania się do pisania postanowiłam jeszcze raz wrócić do jej posta. I nagle okazało się, że to wcale nie ten sam odcień. :D Nie pamiętałam numeru i tak zamiast 76 mam 10. Ale wcale nie żałuję! :)


Moja 10 jest totalnie przepiękna! Jest to iście wiosenny odcień nude. Taka przykurzona, rozbielona lawenda, pomieszana z beżem i zgaszonym różem. Ciężko mi opisać ten kolor, tak samo jak ciężko było mi go ująć na zdjęciach. Na każdym wygląda ciut inaczej, w każdym świetle jest odrobinę inny. Nietypowy, elegancki, kremowy i totalnie śliczny. <3 Paznokcie malowałam nim już dwa razy pod rząd i czułam się bardzo dobrze w takim mani.

Sam lakier jest kremowy, bez żadnych drobinek, ma idealną konsystencję i płaski, raczej szerszy pędzelek. Maluje się nim łatwo, nie smuży. Kosztuje chyba 6zł. Czego chcieć więcej? :)



Ostatnio w biedronce kupiłam sobie 3 śliczne, tekturowe kuferki, za 18zł.


Miałam nadzieję, że w największym zmieszczę moje wszystkie lakiery. Ba, sądziłam nawet, że zostanie mi w nim trochę miejsca na nowe. Niestety. Te mniej ładne zostały w starym. </3 


Ciągnie mnie od jakiegoś czasu do takich dupereli do mojego pokoju. Dzisiaj będąc w pepco złapałam śliczny słoiczek i już nie puściłam. Za 5zł nie mogłam nie wziąć.. a dodatkowo już tam miałam na niego wizję. 


Cóż mogę powiedzieć- ideał na krótkie kwiatki. Totalnie przeuroczy. <3


No i jak zwykle się rozgadałam. Ciekawa jestem czy komuś chce się czytać te moje wypociny. :D 
Miałam w planach pisać mniej, bardziej zwięźle. Ale jakoś mi to nie wychodzi. Chyba nic na to nie poradzę.. :D 

Polecam osobom, które tak jak ja uwielbiają muzykę alternatywną. KLIK. I lecę czytać wasze blogi! Miłego wieczoru wszystkim. :)


Cherrr.

42 komentarze:

  1. Super kolorek, masz śliczne paznokcie ! :D
    Też miałam ten słoik ale dzisiaj siostra weszła mi do pokoju więc się troszkę stłukł :D
    http://ohbroooklyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Współczuję z powodu słoiczka. </3

      Usuń
  2. kocham nudziaki:) a słoiczek słodki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię nudziaki, ale ten jest wyjątkowo śliczny. :)

      Usuń
    2. no na Twoich ślicznych pazurkach nie moze być inaczej:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłam pomyślałam to samo. A gdy zobaczyłam cenę, wrzuciłam do koszyka i przygarnęłam do domu. :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nieprawdaż? :D Taki dość uniwersalny, a jednocześnie ciekawy. :)

      Usuń
  5. Nowy post! Ależ mam skuteczność:D też mam nieraz problemy ze zwięzłym pisaniem ech ;) kolor bardzo ciekawy, trochę nietypowy. A jednocześnie skromny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dał mi kopa ten Twój komentarz. :D Takie konstruktywne są najlepsze!

      Usuń
    2. Cieszę się:) myślę, że systematyczność jest ważna;) motywuje do dalszego pisania :)

      Usuń
  6. kolor jest przepiękny! muszę go kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zakupach zwróć uwagę na numer! Choć może gdybyś się pomyliła, to odkryłabyś kolejny ciekawy odcień. :D Ale ten jest totalnie śliczny. <3

      Usuń
  7. Piękny wygląda ten kolorek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogę napatrzeć na swoje paznokcie, gdy je nim pomaluję. :D

      Usuń
  8. Też kupiłam ten słoiczek ale już dawno z 2 miesiące temu :) Strasznie lubię kupować takie duperelki i mam ich mnóstwo. Mimo że mój własny dom zamierzam budować dopiero w przyszłym roku ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakie zastosowanie ma u Ciebie? Ja dopiero przy wyrzucaniu naklejki zauważyłam napis "świecznik". :D Będziesz miała czym go od razu udekorować! :)

      Usuń
    2. Na razie zastosowanie ma takie że jest schowany w szafce razem z innymi rzeczami zakupionymi w celu dekoracji przyszłego domu ;p Mi ten słoiczek kojarzy się z czymś do kuchni ale jeszcze nie wymyśliłam mu konkretnego zastosowania. Może się też skończyć tak że słoiczek zostanie moim kolejnym naczynkiem na pędzle do makijażu albo do paznokci :D Teraz jednak grzecznie czeka ;)

      Usuń
    3. Też pasowałby mi na coś do kuchni. Ale na razie swojej nie mam, bo mieszkam jeszcze z rodzicami, więc w moim pokoju pełni funkcję mini flakonu. ;D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :) Polecam zwrócić na niego uwagę przy najbliższych zakupach w GR. :D

      Usuń
  10. Ładny kolor, lubię "przybrudzone" barwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego tak bardzo spodobał mi się od samego początku. :)

      Usuń
  11. I jak tu nie kochać GR! <3

    Zdecydowanie sprawdzają się rewelacyjnie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kochać łatwo. Ale to straszna miłość, bo gdy wszystko takie tanie i dobre, ciężko się powstrzymać przed kupnem większej ilości. :D

      Usuń
  12. Twój lakier wydaje się wpadać w bardziej chłodne tony niż ten u Rogaczki. Piękny jest! Na co dzień idealny. Aż wstyd się przyznać, ale ja nie mam takiego odcienia w mojej kolekcji, a to przecież podstawa ;) Na szczęście już jedzie do mnie coś, co w katalogu wydawało się podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo ten jej nie ma chyba w sobie tej odrobiny fioletu, co moja 10. :D Już jestem ciekawa co do Ciebie przyjdzie- każdy taki kolor jest zawsze odrobinę inny, ale każdy jest zazwyczaj śliczny. :)

      Usuń
  13. Ładny kolorek, chociaż dość chłodny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz takie piękne zadbane dłonie! bardzo ciekawy blog i cudowne zdjęcia :)
    Pepco ma czasem naprawdę świetne a przy tym bardzo tanie ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się o nie dbać, choć różnie mi to wychodzi. ;d

      Usuń
  15. Piękny kolor i udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń