niedziela, 23 listopada 2014

Nadszedł ten dzień, by w końcu to zacząć..

A więc dziś nadszedł ten dzień, w którym w końcu piszę pierwszy post. Gdy planowałam pisanie bloga, miałam milion genialnych pomysłów na to, co mogłabym napisać w pierwszej notce. Ale jak to zwykle bywa z moimi myślami spod prysznica, lub z tymi, gdy nie mogę zasnąć- szybko uciekają mi z głowy. Dlatego napiszę prosto, krótko i na temat.

Na imię mam Karolina, mam 19 lat i myśl o prowadzeniu bloga chodziła za mną od bardzo długiego czasu. W końcu założyłam go już ponad tydzień temu, ale nadal nie mogłam się zebrać do tego, żeby cokolwiek napisać. Po wielu "no napisz coś w końcu na tym blogu" mojego chłopaka, stwierdziłam, że w końcu przecież muszę to zrobić. 

Dlaczego w ogóle założyłam tego bloga? Może dlatego, że mam manię na punkcie lakierów do paznokci (i wszystkich innych kosmetyków. :D) i lubię o nich mówić, lubię się zachwycać i cieszyć każdym nowym kolorem. A tego wszystkiego najczęściej musi słuchać mój biedny M. Nie narzeka jakoś bardzo, ale nie rajcuje się tym wszystkim tak samo jak ja. Ani ktokolwiek inny w moim otoczeniu. I oto blog moim wybawieniem! Mam zamiar zarzucać go zdjęciami, informacjami i moimi opiniami na temat właśnie lakierów (choć nie tylko). W końcu miejsce, w którym będę mogła się wygadać! :D I mam nadzieję, że znajdą się tacy, którzy będą chcieli to czytać, a może później znajdą się nawet tacy, którzy będą chcieli dorzucić w komentarzach swoje co nieco. :)
Tak więc w tym tygodniu pojawi się pierwszy porządny, lakierowy post.


Cherrr, lakieromaniak. :D


4 komentarze:

  1. Wytrwałości w blogowaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wytrwałość w blogowaniu(jak i we wszystkim innym) zawsze się przyda, bo kiepsko z nią u mnie. :D

      Usuń
  2. ha, mam dokładnie to samo! ile myśli podczas prysznica lub kiedy sen nie przychodzi, a późnie już nie zawsze jest tak kolorowo, powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze wiedzieć, że nie jestem sama. :D Dzięki! :)

      Usuń